Nazwa dla agencji nieruchomości – dobre praktyki
Wybór odpowiedniej nazwy dla własnej działalności nie jest, wbrew pozorom, marketingowym chwytem bez znaczenia. To, jak kojarzą nas klienci, i sam fakt, że wyróżniamy się …
Oferty nieruchomości z rynku wtórnego.
Wybór odpowiedniej nazwy dla własnej działalności nie jest, wbrew pozorom, marketingowym chwytem bez znaczenia. To, jak kojarzą nas klienci, i sam fakt, że wyróżniamy się …
Wydawać by się mogło, że sam fakt zamieszczenia ogłoszenia o sprzedaży mieszkania sprawi, że pojawią się zainteresowani klienci. Tymczasem forma jakiej użyjemy do przedstawienia naszej …
Dobre zdjęcia sprzedawanej nieruchomości to połowa marketingowego sukcesu. Muszą przyciągać uwagę i skłonić klienta, żeby odezwał się akurat do Ciebie. Nie jest łatwo wyróżnić się …
Pojęcie “rynek pierwotny” obejmuje obrót nieruchomościami prosto od inwestora – czyli dewelopera, bądź spółdzielni mieszkaniowej. Są to mieszkania lub domy już wybudowane i oddane do …
Od tego jak zaprezentujemy nasze mieszkanie w ofercie, zależy jak szybko i korzystnie je sprzedamy. Ponieważ większość potencjalnych nabywców zwróci uwagę na zdjęcia, należy zatroszczyć …
Rynek pierwotny skupia się wokół obrotu nieruchomościami deweloperskimi lub wybudowanymi przez spółdzielnie mieszkaniowe. Na rynku wtórnym natomiast kupimy mieszkania lub domy, które miały już przed …
Określenie “rynek wtórny” w odniesieniu do nieruchomości, oznacza mieszkanie lub dom, które kupujemy od poprzedniego właściciela – osoby fizycznej, bądź prawnej. Często określa się je …
Sprzedaż mieszkania nie obejmuje jedynie prostej transakcji – jest to długotrwały proces, który może nam przysporzyć wielu stresów, zwłaszcza, jeżeli zależy nam na czasie. Możemy …